CNCAV, precizări legate de moartea unui român după ce s-a vaccinat

Foto ILUSTRATIV
Foto ILUSTRATIV

Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV) face precizări legate de moartea unui bărbat de 47 de ani, din județul Gorj, vaccinat recent.

Potrivit CNCAV, bărbatul s-a prezentat la un centru de vaccinare din Bumbești-Jiu în 28 februarie, unde i s-a administrat prima doză de ser produs de compania Oxford/AstraZeneca.

Reprezentanții CNCAV precizează că în urma triajului medical, efectuat potrivit protocoalelor medicale, nu au fost indicate probleme cronice de sănătate, iar după administrarea dozei de vaccin, conform procedurii, bărbatul a rămas în spațiul de supraveghere timp de 15 minute, fără a prezenta modificări ale stării de sănătate, ulterior părăsind centrul de vaccinare.

 

CNCAV: „A suferit un stop cardio-respirator”

 

„A doua zi, pe 1 martie a.c., în jurul orei 8.00, în timp ce se afla la serviciu, persoana a suferit un stop cardio-respirator, situație care a impus solicitarea unui echipaj de prim-ajutor de la Ambulanță. Persoanei i s-au aplicat manevrele de resuscitare atât în ambulanță, cât și în unitatea de primiri urgențe a Spitalului Județean de Urgență (SJU) Târgu Jiu, iar în seara aceleași zile, în jurul orei 21.00, s-a declarat decesul pacientului”, au transmis reprezentanții CNCAV.

Conform acestora, investigațiile medicale efectuate în cadrul Secției Anestezie – Terapie Intensivă din SJU Târgu Jiu au evidențiat modificări caracteristice unui infarct miocardic acut întins.

 

[citeste si]

Get it on App Store Get it on Google Play


  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

  TOP STIRI CELE MAI

Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt1
YesMy