Ministerul Sănătății, despre medicul cu paralizie facială, după vaccin: Diagnosticul, infirmat

pacienti_covid
pacienti_covid

Doctorița în vârstă de 32 de ani, din Vâlcea, despre care s-a aflat că a suferit o paralizie facială după administrarea dozei de rapel a avut doar „simptomatologia unei paralizii faciale periferice drepte, mioclonii, episoade intermitente de vertij și subfebrilitate”, transmite, vineri, MS.

Ministerul Sănătății a transmis, vineri, precizări referitoare la cazul femeii de 32 de ani din Vâlcea, cu suspiciune de paralizie facială periferică dreaptă, după administrarea celei de a doua doze de vaccin BioNTech Pfizer (Comirnaty).

„Potrivit primului buletin de raportare a reacțiilor adverse post-vaccinare (RAPI), parafat de un medic specialist neurolog, pacienta prezenta simptomatologia unei paralizii faciale periferice drepte, mioclonii, episoade intermitente de vertij și subfebrilitate. Toate investigațiile complexe efectuate ulterior debutului clinic atât la Spitalul Județean de Urgență Vâlcea, cât și la Spitalul Universitar de Urgență din București au infirmat diagnosticul de paralizie facială periferică dreaptă”, arată Ministerul Sănătății.

În prezent, doctorița se află în stare clinică bună.

Ministerul Sănătății a fost informat, joi, de către reprezentanții Institutului Național de Sănătate Publică - Centrul Național de Supraveghere și Control al Bolilor Transmisibile despre o reacție adversă rară, respectiv paralizie temporară facială, după administrarea celei de a doua doze de vaccin BioNTech Pfizer (Comirnaty).

 

[citeste si]


Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy