Coronavirus. Oamenii de ştiinţă din Israel urmează să anunţe un vaccin pentru COVID-19

Andreea Cosma |
Data actualizării: | Data publicării:

Oamenii de știință de la Institutul de Cercetări Biologice din Israel au făcut descoperiri semnificative în înțelegerea coronavirusului, însă urmează un proces lung de studii pre-clinice și clinice, potrivit haaretz.com.

Oamenii de știință de la Institutul de Cercetări Biologice din Israel trebuie să anunțe în zilele următoare finalizarea dezvoltării unui vaccin pentru noul coronavirus COVID-19.

Conform surselor medicale, oamenii de știință au avut recent o descoperire semnificativă în înțelegerea mecanismului biologic și a calităților virusului, incluzând o mai bună capacitate de diagnostic, producția de anticorpi pentru cei care au deja virusul și dezvoltarea unui vaccin.

Procesul de dezvoltare necesită o serie de teste și experimente care pot dura multe luni înainte ca vaccinul să fie considerat eficient sau sigur de utilizat.

Întrebat despre stadiul dezvoltării vaccinului, Ministerul Apărării a declarat:

"Nu a fost un progres în eforturile institutului biologic de a găsi un vaccin pentru coronavirus sau de a dezvolta truse de testare. Lucrările institutului sunt realizate conform unui plan de lucru ordonat și va fi nevoie de timp. Dacă și când va fi ceva de raportat, se va face în mod ordonat. Institutul biologic este o agenție de cercetare și dezvoltare de renume mondial, care se bazează pe cercetători și oameni de știință experimentați, cu infrastructuri de calitate și cunoștințe deosebite. acum sunt peste 50 de oameni de știință cu experiență care lucrează la institut pentru cercetarea și dezvoltarea unui remediu medical pentru virus."

[citeste si]