"Pentru transmiterea facturii către clienții finali avem două variante: electronic sau prin poștă. Trăim în perioada digitalizării și cu toții ne dorim să avem o factură în format electronic. Avem mai multe modalități prin care clientul poate opta: cea mai simplă este aplicația MyEnel. În aceasta avem acces la foarte multe informații, iar printre altele putem vedea și date despre factură. O vedem când se emite, o putem achita de acolo, sunt mult mai multe variante. Pe de altă parte, există și un site pe care noi îl avem dedicat: facturi.enel.ro, acolo unde clientul poate introduce datele și își poate obține factura în format electronic," explică Ioana Krekan, manager Activare şi Facturare Enel.
Cum se poate plăti factura Enel
"Avem destul de multe canale puse la dispoziția clientului pentru plata facturii Enel. Preferata clienților, dar și cea mai rapidă este cea din contul MyEnel: selectezi direct factura, apoi introduci detaliile cardului și se achită valoarea facturii respective.
Mai sunt și alte metode de plată cum ar fi transferul bancar sau prin terminalele de plată din marile lanțuri de magazine.
O altă metodă de plată preferată de clienții noștri este direct debit-ul, practic acea retragere de sumă automată pentru factura de energie electrică," a mai spus Ioana Krekan, manager Activare şi Facturare Enel.
Cum poți contacta Enel Energie
"Dacă avem în continuare nelămuriri, noi am pus la dispoziția clienților destul de multe canale de contact, primul fiind chiar site-ul nostru, acolo unde avem o secțiune dedicată de chat, inclusiv în social-media, pe facebook mai exact. Pe de altă parte avem și contul MyEnel de unde clienții pot transmite solicitările și nu în ultimul rând call-centerul Enel Energie sau Enel Energie Muntenia, acolo unde colegii mei răspund tuturor întrebărilor," a încheiat Ioana Krekan.
Vezi explicația video:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News