Călătoria cu avionul poate fi o experiență stresantă și inconfortabilă pentru mulți dintre noi, cu spații strânse și ore lungi de zbor. Dar un recent incident petrecut pe un zbor Delta Airlines a demonstrat cum această experiență poate fi și mai neplăcută atunci când interacționezi cu alți pasageri.
Un pasager american a împărtășit pe platforma Reddit o poveste de zbor neplăcută, subliniind cât de inconfortabil poate fi zborul pentru unii dintre noi. Pasagerul a suferit de greață în timpul zborurilor și a descris cum încearcă să se concentreze la orice altceva decât zborul pentru a face față anxietății sale.
Bărbatul a fost jignit pe nedrept pentru că a refuzat să facă schimb de locuri
Situația sa s-a agravat atunci când s-a așezat pe locul său alocat pe zborul Delta Airlines. Conform martorilor oculari, bărbatul avea rezervat un loc la fereastră, din mijlocul avionului, deoarece acea parte nu se ridică și coboară la fel de mult ca în partea din față sau din spate a avionului.
Pasagerul a explicat că a ales locul respectiv pentru a evita claustrofobia și starea de greață de care ar fi suferit în alte părți. Cu toate acestea, când membrii familiei au ajuns la locurile lor, a început scandalul.
Într-o primă fază, pasagerul a fost dispus să facă un schimb cu tatăl, care avea un loc tot la geam, pentru a evita orice potențiale neplăceri. Cu toate acestea, lucrurile s-au complicat atunci când mama a devenit mai insistentă și a cerut în mod repetat pasagerului să se mute pe locul ei, care se afla în mijloc.
"Nu-l băgați pe soțul meu în asta, e vorba de nevoia de a sta lângă copiii mei", i-a spus femeia.
Discuția a escaladat rapid și a devenit injurioasă
Un membru al echipajului de zbor a intervenit pentru a calma situația, dar familia nu a renunțat la insistențele lor. Când pasagerul a refuzat în continuare să se mute, mama din familia respectivă a început să-i adreseze injurii grave și jigniri personale, lăsându-l pe acesta profund afectat și șocat de întreaga experiență.
Incidentul a stârnit revolta și dezaprobarea altor pasageri din aeronavă, iar mulți au fost șocați de comportamentul agresiv al familiei. Călătorii și-au exprimat dezacordul față de jignirile adresate pasagerului și au solicitat sancțiuni pentru familia care a creat scandalul.
Pe măsură ce zborul s-a încheiat și pasagerii au părăsit aeronava, discuțiile despre acest incident neplăcut s-au extins și pe rețelele sociale, unde opinia publică a condamnat comportamentul agresiv al familiei.
Acest incident servește drept memento că buna conduită și respectul pentru ceilalți pasageri sunt esențiale în călătoriile cu avionul și că soluționarea conflictelor prin intermediul dialogului și al respectului reciproc este întotdeauna preferabilă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News