Pasagerii Ryanair se ceartă cu personalul după ce o defecțiune la controlul traficului aerian i-a lăsat "blocați" pe o insulă spaniolă

Alexandra Curtache |
Data publicării:
Însoțitoarele de zbor Ryanair, "în lacrimi". Au aerizat de urgență pentru că o ușă a rămas deschisă
Însoțitoarele de zbor Ryanair, "în lacrimi". Au aerizat de urgență pentru că o ușă a rămas deschisă

Pasagerii Ryanair au fost fotografiați certându-se cu personalul aeroportului după ce mai multe zboruri au fost anulate și au rămas blocați în Gran Canaria.

O "problemă tehnică" a dus ieri (28 august) la blocarea zborurilor din și spre Marea Britanie, în timp ce mulți călători căutau să se întoarcă acasă în ultimul weekend de sărbătoare.

Deși problema a fost identificată și remediată ulterior, nu înainte ca o multitudine de avioane să își anuleze călătoriile și să lase mii de pasageri blocați.

 

Rutele de întoarcere au fost fie anulate, fie întârziate


Unele zboruri au fost anulate, iar altele au fost afectate de întârzieri severe, un pilot spunând că, din cauza defecțiunii, oamenii "trebuiau să proceseze manual fiecare plan de zbor" în loc să permită sistemului să o facă în locul lor.

Cei care au fost afectați de aceste întârzieri au fost numeroșii pasageri care au fost în vacanță în luna august și care sperau probabil să profite de această sărbătoare pentru a adăuga o zi în plus la vacanța lor.

Cu toate acestea, ei au rămas blocați în aeroporturi departe de casă și au fost nevoiți să se uite la panouri pe care erau anunțați că toate rutele de întoarcere au fost fie anulate, fie întârziate.

Un grup de pasageri ai companiei Ryanair blocați pe insula spaniolă Gran Canaria a discutat cu personalul aeroportului.

 

Discuții aprinse între pasageri și personalul aeroportului



Pe internet au apărut imagini cu discuții aprinse între pasageri și personalul aeroportului, inclusiv clipuri în care pasagerii spun că Ryanair are obligația "să ne ducă înapoi acasă".

Aceștia au spus că li s-a dat sfatul de a rezerva o călătorie alternativă cu o altă companie aeriană și apoi să ceară banii înapoi de la Ryanair, dar au susținut că 'nu veți primi banii înapoi, vă promit'.

Unul dintre pasageri a fost văzut spunându-le altor clienți Ryanair să nu încerce să rezerve o călătorie alternativă, insistând că responsabilitatea se află "în mâinile lor [ale Ryanair]".

Unii pasageri au declarat pentru Sky News că au fost blocați în condiții "absolut șocante", unde nu aveau mâncare sau cazare și nu era "suficientă" apă.

Unul dintre ei a spus că li s-a spus mai întâi că zborurile lor au fost întârziate, înainte de a ajunge la poartă și de a auzi că avionul a fost de fapt anulat, cu "zero șanse" de a avea un zbor de urgență pentru a ajunge acasă și cu următorul zbor direct la peste o săptămână distanță.

Haosul de luni ar putea avea un impact asupra călătorilor pentru zilele următoare.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel