Anglia. O mămică româncă, clipe de groază în supermarket după un comentariu pe Facebook: „Directorul mi-a cerut să-l urmez în camera din spate...”

Ana Palmer, o tânără româncă stabilită în Plymouth, Marea Britanie, spune că a trecut prin clipe de neimaginat într-un supermarket Lidl. Ea spune că a fost dusă de un angajat în camera din spate pentru o discuție „privată“, după ce a îndrăznit să se plângă pe rețelele de socializare despre ceea ce pățise anterior în acel magazin, când venise la cumpărături.

În timp ce era la cumpărături în Lidl dintr-un oraș din Anglia, Anna Palmer spune că a fost surprinsă de directorul adjunct al magazinului care s-a apropiat de ea și a chemat-o „în camera din spate“. „În timp ce făceam cumpărături, cineva a venit la mine din senin, nu s-a prezentat și mi-a spus: Bună ziua, mă poți urmări într-una din camerele din spate, astfel încât să pot vorbi cu tine? Am intrat în panică, nu știu de ce, a declarat ea într-un material pentru The Mirror.

Tânăra mamă, de origine română, îl urmează pe bărbat, care era directorul adjunct al magazinului, fără a ști ce avea să urmeze. Așa că s-a gândit să pornească funcția de înregistrare de e telefon. „M-am gândit să îmi activez înregistratorul vocal pentru a mă proteja sau a mă apăra în caz că se întâmplă ceva”, explică ea. 

Motivul discuției din „camera din spate“ a fost acela că, în urmă cu o săptămână, Ana a ar fi criticat magazinul de pe rețelele de socializare. Concret, românca postase într-un grup de Facebook o întâmplare petrecută la același magazin, după ce pungile de cumpărături i-au fost percheziționate cu minuțiozitate la ieșirea din magazin. Femeia voia să știe dacă a mi pățit cineva așa ceva, pentru că s-a simit extrem de stânjenită de eveniment, deși angajații magazinului i-au explicat că fac asta din cauza numărului mare de „clienți misterioși“. 

Ana: Am vrut doar să înțeleg de ce am fost percheziționată

 

Ea spune că a postat mesajul pentru că nu are nicio familie în Anglia cu care să discute acest lucru. „Când am ceva care nu îmi este clar, merg la pagina parohiei noastre pentru a cere sfaturi. Nu am dat detalii despre doamna care m-a servit, am numit-o „ea”. Dar majoritatea oamenilor au  comentat negativ. Nu am vrut  să îi fac rău doamnei de la serviciu, ci doar să înțeleg de ce au fost percheziționate plasele de cumpărături. Am trimis  e-mail și către Lidl dar nu mi-au răspuns”, spune ea pentru plymouthherald.co.uk.

De aceea a fost luată deoparte în camera din spate și i s-a spus să părăsească magazinul, amintindu-i că pentru astfel de situații există o pagină de sugestii și reclamații a magazinului și că nu ar trebuia să denigreze unitatea și pe angajații acesteia. Deși românca a explicat că nu a a vorbit despre niciun angajat și nici nu a denigrat magazinul, ci doar încerca să înțeleagă de ce tocmai ei i-au fost percheziționate cumpărăturile și geanta.

„M-am simțit absolut îngrozitor. M-am întors în mașină tremurând și tot drumul i-am povestit fiicei mele ce s-a întâmplat. Nu am vrut să-i ascund. Vreau să învețe din experiența asta că nu trebuie să   ascundă ceea ce simte“,  mai spus femeia.

[citeste si]

Get it on App Store Get it on Google Play


  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

  TOP STIRI CELE MAI

Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy