Un pensionar a pierdut 4000 de lire sterline din cauza aplicației Covid Passport

Elena Didila |
Data publicării:
Fotografie creată de Samson Bush, de la Pexels
Fotografie creată de Samson Bush, de la Pexels

Un pensionar scoțian pierde 4.000 lire sterline, după ce aplicația NHS blochează accesul la certificatul de vaccin.

Malcolm Walker, în vârstă de 75 de ani, a pierdut în croaziera sa de 11 zile, deoarece aplicația NHS Scotland Covid Status a efectuat o „actualizare de securitate” neașteptată, potrivit Dailymail.

El a pierdut aproape 4.000 de lire sterline după ce nu a putut accesa aplicația NHS Covid pentru a-și arăta starea de vaccinare, astfel i s-a refuzat îmbarcarea.

Malcolm Walker a declarat că, în data de 18 aprilie, a ratat croaziera de 11 zile în Portugalia, Spania și Gibraltar cu soția sa din cauza aplicației NHS Scotland Covid Status.

Pensionarul a spus că aplicația era supusă unei „actualizări de securitate”, ceea ce însemna că nu și-a putut accesa statutul de vaccinare, prin care ar fi dovedit în  momentul îmbarcării că el și soția lui au fost triplu vaccinați. Personalul a refuzat să-i lase să se îmbarce.

 

Aplicația a funcționat cu o zi înainte ca acestea să plece 

 

El a spus: „Cu două zile înainte, ba chiar cu o zi înainte am verificat starea Covid 19 pe telefonul meu mobil și totul a fost bine până am ajuns la Southampton. Nivelul de verificare pe iPhone-ul meu 6 a fost nivelul 11.4, al soției mele 12.1. În ziua plecării, NHS Scotland a crescut nivelul de verificare la 13.1.

Deoarece telefoanele noastre sunt mai vechi, cu informațiile stocate permanent, nu aveam nevoie de numele de utilizator sau parola și nu a existat nicio avertizare prealabilă. Pregătindu-ne să îmbarcăm, am fost uimiți să constatăm că nu am putut accesa aplicația, așa că ni s-a refuzat accesul la croazieră”, a declarat Malcolm.

La începutul anului, Malcolm a spus că a încercat să obțină copii pe hârtie ale statutului lor de vaccinare fără succes. El a spus că i s-a spus că nu i s-au putut oferi aceste informații, deoarece nu aveau adresa de e-mail a soției sale.

 

„Aceasta afacere m-a costat o grămadă de bani”

 

„Am luat legătura cu compania noastră de asigurări, dar considerăm că este nedrept ca aceștia să ne răsplătească atâta timp cât vina este a departamentului NHS și a guvernului din Scoția”, a concluzionat păgubitul.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

DC Media Group Audience

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel