Violeta Alexandru, anunț pentru milioane de români: Am spus că se poate! Se poate!

Nicoleta Baciu / 13 aug 2020, 11:28 Salveaza PDF Comentarii
violeta_alexandru_ministrul_muncii
violeta_alexandru_ministrul_muncii

Ministrul Muncii, Violeta Alexandru, a postat pe pagina sa de Facebook un mesaj cu privire la digitalizarea mai multor instituții cheie. Aceasta a mai menționat că a fost dificil ca mecanismul să funcționeze.

„Un singur drum pentru serviciile Ministerului Muncii! Am spus că se poate! Se poate! ANOFM, CNPP și ANPIS sunt pregătite pentru a primi și a procesa în FORMAT ELECTRONIC cererile și documentele necesare pentru deschiderea dosarului aferent dreptului solicitat. Ridicarea deciziei de acordare a dreptului se va face, printr-un singur drum, la instituția în cauză.

Nu a fost ușor să facem acest mecanism să funcționeze. Multe ore de muncă și discuții despre procedurile legale necesare, despre limitările tehnice și despre cum trebuie să putem face lucrurile cât mai simple pentru cetățean. Să le facem oamenilor viața cât mai simplă, să nu mai fie contactul cu administrația o povară, asta îmi doresc. Nu renunț până nu reușesc tot ceea ce știu că #sepoate în Ministerul Muncii. MMPS va ajunge un exemplu de schimbare pentru binele cetățenilor, la finalul mandatului meu. Implementarea acestui mecanism reprezintă un mare pas înainte. Fără 10 drumuri la instituții, fără copii xerox peste copii xerox, fără cozi interminabile. Gata! Putem comunica în ziua de azi civilizat, rapid, online. România trebuie să se schimbe, să facă un pas înainte, inclusiv să modernizeze administrația“, a scris Violeta Alexandru.

Un singur drum pentru serviciile Ministerului Muncii

 

Ministrul a mai scris că implementarea acestor proceduri reprezintă un pas înainte și că românii nu vor mai face nenumărate drumuri și nu se vor mai complica cu copiile xerox. „Un singur drum pentru serviciile Ministerului Muncii. Vreau un Minister modern. Pentru a ridica decizia/actul eliberat de o instituție a Ministerului Muncii, printr-o programare prealabilă, nu ne mai luăm zile libere să stăm o zi întreagă la cozi. Am convingerea că prin comunicarea prin e-mail, în cazul ANPIS și ANOFM, sau prin portalul online, în cazul CNPP, se va evita aglomerația din spațiile publice, se vor elimina cozile și, totodată, se va reduce presiunea asupra angajaților. Ceea ce nu înseamnă că cei care doresc să vină, totuși, la sediul acestor instituții, nu o pot face în continuare. Cetățeanul/persoana juridică va putea aplica pentru drepturile sale din confortul propriei case/propriului birou. Pentru a avea un mecanism complet de comunicare electronică în cazul ANPIS – unde, pentru majoritatea beneficiilor plătite de către AJPISuri/APISMB (indemnizație de creștere copil, venit minim garantat, etc.) cetățeanul trebuie să aplice la primărie - încurajez primăriile din țară să utilizeze comunicarea electronică. Pentru serviciile și beneficiile pentru care se aplică direct la AJPIS/APISMB, deja se poate comunica prin email. Digitalizăm serviciile MMPS! Respectul pentru cetățean și simplificarea modului în care interacționăm cu instituțiile statului contează cel mai mult pentru mine!“ a scris Violeta Alexandru.

[citeste si]

Get it on App Store Get it on Google Play


  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

  TOP STIRI CELE MAI


Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

nxt.22
YesMy