Români care veneau din Spania, abandonați în aeroport: „Un adevărat haos! Pur și simplu ne-au pus să coborâm din avion și ne-au lăsat acolo”

Loredana Iriciuc |
Data publicării:

Sunt zeci de pasageri, în acest moment, ai unui zbor Sevilla-București, care acuză că au fost pur și simplu abandonați pe aeroportul din Sibiu. Aeronava a fost nevoită să aterizeze acolo din cauza furtunii din Capitală iar oamenii spun că nu au primit niciun fel de informații.

„Tocmai am aterizat în Sibiu, aproximativ la ora 5, iar apoi nu ne-a fost dată absolut nicio informație timp de două ore. Ulterior, la fiecare 15 minute, ne spuneau că în 15 minute va veni un autocar din București, apoi că va veni din Cluj, și tot așa până la ora 9:00 când ne-au anunțat că nu ne mai pot da nicio informație. Acum 15 minute au sosit două autocare care au luat doar o parte din pasageri, pe care îi vor duce la aeroportul din Otopeni și de acolo fiecare la casa lui.

Au fost foarte multe familii cu copiii, nu aveau mâncare, nu avea o apă, nu am putut cumpăra nimic, nu ne-au oferit informații, nici măcar apă sau schimb valutar. Un adevărat haos. Pur și simplu ne-au pus să coborâm din avion și ne-au lăsat acolo.

Am ajuns la ora 7:00 în aeroportul din Sevilla și presupun că unii dintre noi vor ajunge acasă la noapte. Avionul trebuia să aterizeze în București la ora 3:00, apoi ni s-a spus la 5:00, apoi la 4:00. Până la urmă am aterizat la ora 5:00 în Sibiu.

Noi ne-am urcat în două autocare, nu știu cine a rămas în aeroport! Multe persoane au optat pentru a pleca cu taxiurile plătind sume exorbitante, 1.500-2.000 de lei pentru a ajunge acasă. În anumite taxiuri s-au urcat câte șase persoane, plus șoferul”, a povestit Georgiana Voicu, pasager în cursa Sevilla-București, la Antena 3

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News