Patron de restaurant, revoltat de comportamentul românilor: „Și anul ăsta am adunat guma de mestecat de sub scaune!”

Georgiana Dragomir |
Data actualizării: | Data publicării:
Patronii de restaurante se plâng de atitudinea clienților pe  litoral
Patronii de restaurante se plâng de atitudinea clienților pe litoral

„ Chef” Adrian Hădean spune că patronii de restaurante de pe litoral nu au făcut atât de mulți bani, așa cum se vehiculează în media. Ba mai mult, pe lângă eforturile financiare pentru susținerea  afacerii, unii se confruntă și cu lipsa de respect din partea clienților.

Bucătarul „chef” Adrian Hădean, patron de restaurant, a făcut o analiză la„ sânge” a acestui sezon estival. În opinia lui, proprietarii de baruri cafenele, restaurante, nu au avut încasări uriașe, așa cum s-a vehiculat în spațiul public. Dimpotrivă, unii patroni ar avea de încasat facturi din luna iulie. Dificultățile financiare pe care le întâmpină patronii restaurantelor de pe litoral nu sunt doar de ordin economic, ci vin și pe fondul unei înțelegeri greșite a clientului față de serviciile prestate.

„Eu zic că furnizorii care încă mai au de încasat facturi din Iunie sunt de altă părere. La fel proprietarii care au restanțe la încasarea chiriilor, la fel cârciumarii onești care au tras cu dinții de orice leuț să poată plăti la timp salariile, dările la stat (pe alea, dacă nu le plătești, vine poprirea și prăvălia stă) și utilitățile (pe alea, dacă nu le plătești, se ia curentul și prăvălia stă). Apropo de utilități, factura la curent pentru restaurantul nostru de la mare e pe la 40.000 de lei”, a scris Adrian Hădean pe Facebook.

 

Adrian Hădean: „ Dacă ajungi cu 10 minute la rezervare, e suficient! Și anul ăsta am adunat guma de mestecat de sub scaune”

 

 

Bucătarul și bloggerul Hădean crede că românii mai au multe de învățat în ce privește relația client-patron de restaurant, chiar și percepția față de vacanță în sine. El încearcă să le explice oamenilor de ce este important să vii la timp, dacă îți faci rezervare la un restaurant.

„Dacă știți cine poate să-i învețe pe români să vină la timp la o rezervare, vă rog să-mi spuneți, că-s în stare de orice să ajut la școlarizare. O să spuneți “hai că nu suntem toți așa, eu ajung de cele mai multe ori cu mult înainte”. Trebuie să vă spun că singurii oaspeți mai enervanți decât cei care întârzie (pentru o crâșmă care funcționează cu rezervări, nu pentru bufetul din colț), sunt cei care vin cu 20 de minute, chiar cu o jumătate de oră mai repede. Pentru că dacă “începem la 18”, până la 17.45 avem multe lucruri de făcut, lucruri de care tu n-ai habar, și o să ți se pară că o frecăm sau rezemăm barul în loc să te servim pe tine. Dacă ajungi cu 10 minute înainte, e suficient”, explică acesta prin intermediul Facebook.

Hădean spune că unii dintre români nu au renunțat la a pune gumă de mestecat sub scaune, lucru care depășește gluma în cazul patronilor de restaurante.

„Și în această vară am adunat multă gumă de mestecat de sub tăblia meselor sau de sub scaune, mulțumim și pentru asta. Bonus, pentru că  pus pe terasă grătarele mici, custom made, am avut, iată, 15 scrumiere în plus de curățat după fiecare service. Ăștia-s oameni pe care nu vreau să-i am oaspeți. Sper să nici nu fiu vreodată oaspetele lor”, spune Adrian Hădean.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

DC Media Group Audience

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt3
YesMy - smt4.3.1
pixel