Pasager blocat peste o oră în toaleta avionului. Mesajul echipajului: Nu vă panicați! Deschidem ușa la aterizare

Nicoleta Baciu |
Data publicării:
Pasager blocat peste o oră în toaleta avionului. Mesajul echipajul - Nu vă panicați! Deschidem ușa la aterizare. Sursa foto: Pexels.com
Pasager blocat peste o oră în toaleta avionului. Mesajul echipajul - Nu vă panicați! Deschidem ușa la aterizare. Sursa foto: Pexels.com

Un pasager din India a rămas blocat mai mult de o oră în baia avionului în care călătorea, neputând să descuie ușa. Echipajul a încercat, în mai multe rânduri, să-l elibereze, dar fără succes.

Bărbatul a fost salvat doar după ce zborul SpiceJet din Mumbai a aterizat la Bangalore, marți dimineață, potrivit BBC. "De-a lungul călătoriei, echipajul nostru a oferit asistență și îndrumare pasagerului. La sosire, un inginer a deschis ușa băii, iar pasagerul a primit asistență medicală imediată", a declarat pentru BBC un purtător de cuvânt al SpiceJet, adăugând că compania aeriană îi va oferi un bonus. Reprezentanții companiei au mai transmis că regretă „inconvenientul”.

Ziarele locale au scris că pasagerul era în „stare de șoc”. „Bietul om a zburat de la Mumbai la Bangalore în interiorul toaletei și, în mod surprinzător, a rămas blocat în spațiul minuscul”, a declarat pentru Times of India un oficial al aeroportului din Bangalore.

Același ziar citează, de altfel, un presupus bilet pe care echipajul l-a scris-o și i l-a dat bărbatului, cerându-i să nu intre în panică. "Am încercat tot posibilul să deschidem ușa... nu vă panicați. Vom ateriza în câteva minute, așa că vă rugăm să închideți scaunul de toaletă și o să ajungeți în siguranță. De îndată ce ușa principală a avionului se deschide, un inginer va deschise ușa", scria în biletul, băgat pe sub ușă.

Recent, un zbor intern operat de compania japoneză All Nippon Airways a fost nevoit să revină la aeroport, după ce a fost descoperită o fisură la o fereastră.

 

Panică în aer: Un avion cu pasageri s-a întors din drum după ce una din ferestrele cabinei s-a fisurat

 

În timpul zborului, un pasager a remarcat că una dintre ferestrele cabinei avionului Boeing 737-800 prezenta o fisură. Zborul 1182 era programat să ajungă la aeroportul Toyama, dar, în urma identificării fisurii pe stratul exterior al geamului, piloții au decis să revină la aeroportul Sapporo-New Chitose, conform declarațiilor unui purtător de cuvânt citat de Reuters.

Din fericire, niciunul dintre cei 59 de pasageri și cei șase membri ai echipajului nu au fost răniți. Incidentul a fost gestionat cu succes, iar zborul s-a încheiat fără alte consecințe negative.

Este demn de menționat că fisura observată la fereastra cabinei nu a avut impact asupra controlului aeronavei sau asupra presurizării în timpul zborului, conform declarațiilor purtătorului de cuvânt al ANA.

Citește mai multe AICI.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel