Mai mulți români au leșinat în tren, după ce aerul condiționat s-a defectat: 60 de grade Celsius în vagoane. Un bărbat a făcut infarct

Nicoleta Nicolau / 21 aug 2022, 21:41

Un tren care a plecat, sâmbătă, din Mangalia spre Bucureşti cu sute de călători la bord, s-a defectat. În vagoane temperaturile au atins 60 de grade. Mai multe persoane au leșinat, iar un vârstnic a făcut infarct.

Aerul condiţionat s-a defectat, iar geamurile nu puteau fi deschise, astfel că aerul a devenit sufocant. Mulți pasageri au leșinat, din cauza aerului irespirabil.

Trenul care a plecat din Mangalia a avut mai multe dificultăți: în primă fază, unei femei i s-a făcut rău și a avut nevoie de îngrijiri medicale. Trenul avea o defecțiune tehnică la aerul condiționat și de aici starea de rău a victimei. A fost chemată o ambulanță care i-a acordat primul ajutor. Nu a fost însă singura persoană din acest tren care a leșinat din cauza căldurii insuportabile. 

Ajuns în gară, la Constanța, a fost apelat numărul de urgențe 112 și mai multe echipaje medicale și de Poliție au fost trimise în gară.

Mai mulți români au leșinat în tren, după ce aerul condiționat s-a defectat

 

Dar coşmarul din „trenul groazei“ a continuat şi după ce trenul a plecat din Gara Constanţa. La Ciulniţa, un bărbat a suferit un infarct și a fost scoasă din tren pe targă, fiind chemată de urgență o ambulanță.

Trenul a ajuns în Gara de Nord din Bucureşti, cu o întârziere de o oră şi jumătate. Pasagerii, revoltaţi, spun că se gândesc chiar să dea CFR Călători în judecată.

Cu toate acestea, au existat și călători mulțumiți în același tren.

„La noi am avut aer condiționat, cel puțin la clasa întâi am avut aer și a fost ok”, a precizat o pasageră, pentru Observator.

Sorin Grindeanu promitea trenuri care vor circula cu 200 km/h

 

Sorin Grindeanu anunța pe Facebook, în urmă cu doar câteva zile, că România va achiziționa trenuri care vor circula cu 200 de kilometri la oră. Postarea arăta însă niște trenuri din Elveția. 

"Serviciile vor fi oferite inițial pe liniile deja electrificate la momentul punerii în circulație a trenurilor, dar se vor extinde pe măsură ce vor fi electrificate și alte rute (Cluj Napoca – Oradea, București – Giurgiu, Constanța – Mangalia).Trenurile se vor putea deplasa cu o viteză maximă de 200 km/h și vor oferi o capacitate de transport de minimum 160 locuri fixe (clasa întâi și clasa a doua) și minim 160 locuri în picioare," scria Grindeanu. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News


Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy - smt4.1.0