Haos pe aeroportul din Heathrow: Zboruri anulate, cozi la graniță și o mare de bagaje blocate

Loredana Iriciuc |
Data publicării:
Haos pe aeroportul din Heathrow Zboruri anulate, cozi la graniță și o mare de bagaje blocate
Haos pe aeroportul din Heathrow Zboruri anulate, cozi la graniță și o mare de bagaje blocate

Lipsa de personal a companiei aeriene British Airways, cauzată de Covid și de regulile de autoizolare, a declanșat haosul călătoriilor înainte de Crăciun pe aeroportul Heathrow, cu zboruri anulate, cozi la graniță și o mare de bagaje blocate.

Mai multe videoclipuri arată zeci de valize nesupravegheate, împrăștiate în jurul benzilor transportoare la Terminalul 5 al aeroportului Heathrow, noaptea trecută, un pasager descriindu-l drept „haos complet”, informează Știrile PRO TV.

Unor pasageri li s-a transmis să meargă acasă și să-și lase bagajele la aeroport, acestea fiind trimise ulterior la adresele persoanelor în cauză, pentru a se evita cozile.

 

Între timp, mai multe zboruri către aeroportul din Heathrow au fost anulate, luni. Imaginile arată oameni care stau la coadă pentru controlul pașapoartelor, operat de forțele de frontieră din Marea Britanie.

Șeful British Airways dă vina pe ceață și pe lipsa de personal cauzată de pandemia de coronavirus pentru întârzieri și problemele legate de bagaje. Acesta spune că angajații companiei lucrează din greu pentru a remedia situația, potrivit Știrile PRO TV.

Haosul vine într-una din cele mai aglomerate perioade pentru companiile aeriene, zeci de mii de oameni călătorind in Heathrow pentru a-și vizita familiile de Crăciun.

Lipsa de personal de la British Airways vine în timp ce miniștrii iau în considerare reducerea perioadei de carantină pentru persoanele care sunt testate pozitiv pentru Covid de la zece la șapte zile.

O pasageră care a călătorit, duminică, din Heathrow în Edinburgh cu British Airways a spus: „Am zburat ieri cu BA și a fost haos. Mai multe zboruri au fost anulate. Avionul meu trebuia să decoleze la 18.30, însă a fost amânat din nou și din nou până la 20.30. Odată ce am aterizat, ni s-a transmis că niciunul din bagajele noastre nu au fost puse în avion. Pasagerului de lângă mine i s-a anulat zborul către Inverness așa că l-a luat pe cel pentru Edinburgh de unde plănuia să ia un tren ca să ajungă la mașina sa și să meargă acasă. Încă nu am primit nicio informație de la BA legat de când ne vor ajunge bagajele”.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

DC Media Group Audience

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt3
YesMy - smt4.3.1
pixel