Ce a pățit un român după ce a fost cu mașina în Grecia: „Vreau să trag un semnal de alarmă!”

Ce a pățit un român după ce a fost cu mașina în Grecia: „Vreau să trag un semnal de alarmă!”
Ce a pățit un român după ce a fost cu mașina în Grecia: „Vreau să trag un semnal de alarmă!”

Un român susţine că, după ce a alimentat maşina în Grecia, a ajuns cu ea în service, iar mecanicii spun că de vină ar fi combustibilul. 

„Vreau să vă povestesc şi totodată să trag un semnal de alarmă despre o întâmplare/coincidenţă petrecută anul acesta (luna iulie) în Grecia. Pe scurt: Am plecat cu maşină pe ruta Bulgaria-Kulata- Lefkada, am alimentat cu motorină de la o staţie Shell (VPower) pe autostrada la Kulata, chiar la intrarea în Grecia, în Grecia am alimentat de 2 ori, odată la venire şi odată la plecare, de la aceeaşi staţie mare Shell (VPower), aproape de intrarea în Lefkada.  

Când am ajuns în România, am alimentat de la aceeaşi staţie Rompetrol (Alto55 diesel, la care alimentez de 8 ani. La câteva zile de la revenire s-a stricat maşina: pompă de înalte cu şpan, a blocat senzori, rampă şi injectoare, reparaţie care costă 10.000 de lei.   

Cei de la service-ul care repară injectoare au zis că ori am nimerit un lot de motorină prost, ori a fost peste măsură de aditivată şi că o coincidenţă că e a 4 a maşină care o repara în decurs de o lună jumate care vine cu aceeaşi problemă şi care a fost în Grecia în ultimele zile. S-a mai confruntat cineva cu această problemă?!”, e mesajul românului, potrivit Adevărul.

 

„Fraţilor eu stau în Grecia de 20 ani şi nu am păţit nici măcar o singură dată ce spuneţi voi acolo”

 

Afirmaţiile sale i-au împărţit pe internauţi. Mulţi tind să-i dea dreptate, iar unii dintre ei spun că s-au confruntat cu probleme asemănătoare după ce au alimentat în Grecia.   

„Au carburant foarte prost, dacă întrebi un şofer de tir care tranzitează Grecia îţi va spune că nu va alimenta niciodată pe teritoriul Greciei. Acum 5 ani am avut o problema asemănătoare cu o maşină cu injectoare noi",a  scris cineva, iar altcineva s-a grăbit să confirme: „Noi tot de la Shell am pus înainte de a trece graniţa la greci şi după 2 zile ne-a apărut în bord check engine şi am stat puţin stresaţi. Deci clar că e ceva cu carburantul lor. E de evitat Shellul!"  

Alţii în schimb îl contrazic. „Fraţilor eu stau în Grecia de 20 ani şi nu am păţit nici măcar o singură dată ce spuneţi voi acolo. Eu am păţit exact invers. Am alimentat de la Rompetrol şi s-a întâmplat să se oprească maşina în drum, nu mai pornea, deloc. Am dus-o la service şi mi-a spus să nu mai alimentez la alte benzinrii decât OMV SAU MOL am avut depuneri pe pompă", a parat un alt internaut.    Un altul crede că maşina păţitului ar fi avut dinainte probleme şi sugerează că de vină ar fi şi stilul acestuia de a conduce, fără a exclude în totalitate posibilitatea ca motorina să fi fost de calitate proastă.   

„Motorul merge mai mult subtutat decât turat! Motor mare, diesel, subturat = probleme în timp. Un motor turat este un motor curat. Bineînţeles că există şanse să fi nimerit un lot de carburanţi mai slab, dar problemele la motorul tău s-au adunat în timp (dacă ai mers preponderent urban subturat, iar la drum lung nu ai “călcat-o” să se mai cureţe) şi acum ţi-a “căzut”. Span-ul ăla nu se adună suficient de mult la 2-3 alimentari. Alea au fost probleme vechi care s-au spart acum".

 

[citeste si]


Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy