Oamenii din Marea Britanie ar putea fi PLĂTIȚI cu până la 6 lire sterline pentru a "raționaliza" energia electrică la orele de vârf

Alexandra Curtache |
Data actualizării: | Data publicării:
Oamenii din Marea Britanie ar putea fi PLĂTIȚI cu până la 6 lire sterline pentru a "raționaliza" energia electrică la orele de vârf
Oamenii din Marea Britanie ar putea fi PLĂTIȚI cu până la 6 lire sterline pentru a "raționaliza" energia electrică la orele de vârf

Persoanele care locuiesc în Marea Britanie aflate în dificultate pot primi până la 6 lire sterline dacă închid aparatele electrocasnice cheie timp de două ore seara, conform planurilor luate în considerare de National Grid.

Consumatorii cu contoare inteligente vor primi această plată pentru a-și reduce consumul în timpul orelor de vârf din timpul iernii și pentru a încerca să reducă riscul de pene de curent la nivel național, conform Daily Mail.

Firma responsabilă cu transmiterea și distribuirea energiei electrice și a gazelor naturale se străduiește să atenueze efectele crizei energetice declanșate de invazia Rusiei în Ucraina. Aceasta a dus la restricționarea de către Rusia a livrărilor de energie către Europa.

Conform propunerilor, gospodăriile ar putea fi plătite cu până la 6 lire sterline pentru fiecare kilowatt-oră pe care evită să îl consume în orele de vârf. În comparație cu cei 28,34 pence pe kilowatt-oră, suficient pentru a alimenta un bec de 100 de wați timp de zece ore. 

National Grid ESO a testat propunerile cu clienții Octopus Energy în acest an și dorește acum să ofere acest sistem pentru milioane de gospodării. 

 

Cât ați putea economisi dacă ați opri aparatele cheie timp de două ore seara 

 

MailOnline a analizat costul de funcționare a unor aparate electrocasnice cheie timp de două ore în perioadele testate - 00:00-02:00, 09:00-11:00 și 16:30-18:30.

Aceasta include o factură de 84 pence(p) pentru utilizarea cuptorului, 54p pentru alimentarea mașinii de spălat vase și 84p pentru utilizarea mașinii de spălat rufe.

Totodată, două ore de televizor valorează 6 pence, un ventilator de încălzire costă 1 liră sterlină, iar utilizarea unui încărcător electric pentru mașină costă 2,81 lire sterline.

Familiile se luptă cu facturile de energie care au crescut cu 54% (o medie de 693 de lire sterline) în acest an. 

Acestea vor crește cu încă 800 de lire sterline, ajungând la o medie de 2.800 de lire sterline pe an, atunci când autoritatea de reglementare în domeniul energiei, Ofgem, va majora plafonul de preț în octombrie.

National Grid ESO a testat propunerile cu clienții Octopus Energy în acest an și dorește acum să ofere acest sistem pentru milioane de gospodării. 

Se crede că săptămâna trecută le-a scris furnizorilor, cerându-le să evalueze cât de puțină energie ar putea fi convinsă clienții lor să consume în orele de vârf.

Costul sistemului ar fi adăugat la facturile de energie, dar se spune că National Grid crede că taxa suplimentară ar fi mai mică decât costul plății către centralele electrice pentru a crește furnizarea.

 

Șase milioane de gospodării ar putea suferi pene de curent în această iarnă, dacă nu se iau măsuri 

 

Luna trecută, miniștrii au fost avertizați că șase milioane de gospodării ar putea suferi pene de curent în această iarnă din cauza războiului din Ucraina.

Scenariul "rezonabil" al guvernului în cel mai rău caz, elaborat de Whitehall, arată că ar putea exista penurii semnificative de gaze dacă Rusia întrerupe aprovizionarea Europei.

Modelarea celui mai pesimist scenariu de la Whitehall spune că Marea Britanie ar trebui să pună în aplicare planurile sale de urgență privind gazele, ceea ce ar însemna închiderea centralelor electrice pe gaz.

Acest lucru ar duce la o penurie de electricitate care ar putea forța guvernul să o raționalizeze într-un mod similar cu săptămâna de trei zile a lui Edward Heath din anii 1970.

 

 

„Am prefera să oferim clienților reduceri, în loc să umflăm facturile”

 

Greg Jackson, CEO și fondator al Octopus Energy Group, a declarat: "În trecut, flotele de generatoare diesel erau plătite o avere în perioadele de cerere mare de electricitate - iar costurile se răsfrângeau asupra facturilor tuturor. 

„Am prefera să oferim clienților reduceri dacă folosesc mai puțină energie electrică în aceste perioade, în loc să umflăm facturile pentru a plăti. Este echivalentul energetic al reducerii alimentelor rămase într-un supermarket pentru a reduce risipa de alimente.”

Un purtător de cuvânt al ESO a declarat: "Transferul cererii are potențialul de a economisi bani pentru consumatori, de a reduce emisiile de carbon și de a oferi o mai mare flexibilitate în sistem, iar unele forme de gestionare a cererii sunt deja utilizate în prezent pentru a ajuta la echilibrarea sistemului.

Am efectuat recent câteva mici teste de succes cu Octopus pentru a vedea ce se poate obține printr-un răspuns agregat al consumatorilor la cerere, iar acum trebuie să lucrăm mai mult cu industria pentru a analiza modul în care putem dezvolta serviciul.

Inovația care aduce valoare consumatorilor și reduce emisiile de carbon va fi întotdeauna implementată cât mai repede posibil, într-un mod testat, sigur și fiabil.”

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

DC Media Group Audience

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt3
YesMy - smt4.3.1
pixel