Cum încearcă pasagerii să scape de cozile de la îmbarcare de pe Aeroportul Heathrow din Londra. Ideea a plecat de la un clip TikTok

Nicoleta Nicolau / 28 iul 2022, 09:09

Un clip devenit viral pe TikTok îi învață pe pasageri cum să scape de cozile de la îmbarcare, mințind că au nevoie de scaune cu rotile. Directorul Aeroportului Heathrow din Londra, John Holland-Kaye, îi acuză pe unii pasagerii că încearcă să se folosească de această metodă pentru a sări rândul.

Călătorii care se prezintă în aeroportul Heathrow sar peste cozile de așteptare pretinzând că au nevoie de scaune cu rotile, a declarat șeful aeroportului. John Holland-Kaye a dat vina pe un videoclip TikTok care arată cum se face acest lucru și care a adunat 2,5 milioane de vizualizări pe platformă.

Videoclipul arată cum un pasager ocolește cozile de la aeroportul din Ibiza, Spania, simulând o rană la picior și cerând să folosească un scaun cu rotile. Bărbatul este arătat apoi în timp ce se ridică în picioare și pleacă după zbor.

Cum încearcă pasagerii să scape de cozile de la îmbarcare de pe Aeroportul Heathrow din Londra

 

"Pentru pasagerii care au nevoie de asistență în scaun cu rotile avem mai multă cerere decât înainte de pandemie. De ce se întâmplă acest lucru? O parte din acest lucru se datorează faptului că oamenii folosesc suportul pentru scaune cu rotile pentru a încerca să treacă mai repede prin aeroport. Este un lucru absolut greșit“ a declarat pentru LBC Holland-Kaye, citat de SkyNews. 

"Trebuie să protejăm acest lucru pentru persoanele care au cea mai mare nevoie de ajutor. Dacă intrați pe TikTok, veți vedea că acesta este unul dintre trucurile de călătorie pe care oamenii le recomandă. Vă rugăm să nu faceți asta", a adăugat el.

El a recomandat ca persoanele care "au cu adevărat nevoie de acest serviciu" să anunțe personalul de pe aeroportul Heathrow "cu mult timp înainte, astfel încât să ne putem asigura că există suficiente persoane acolo pentru a răspunde nevoilor dumneavoastră".

Ideea a plecat de la un clip devenit viral pe TikTok

 

El a precizat că aproximativ jumătate dintre persoanele care solicită acest serviciu nu o fac decât atunci când se află în avion.

Pasagerii companiilor aeriene s-au confruntat cu cozi lungi la aeroport în ultimele săptămâni, situația fiind pusă pe seama lipsei de personal.

Pentru a ajuta la reducerea presiunii, Heathrow a impus la începutul acestei luni un plafon pentru numărul de pasageri și a cerut companiilor aeriene să nu mai vândă bilete de vară.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News


Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy - smt4.1.0