BlackFriday 2022: Românii vor profita din plin de oferte şi vor fi mai atenţi la cheltuieli

Loredana Iriciuc |
Data publicării:
 Opt din zece români au strâns bani special pentru Black Friday, potrivit unui studiu
Opt din zece români au strâns bani special pentru Black Friday, potrivit unui studiu

Ediţia „Black Friday” din acest an vine cu provocarea contextului macroeconomic pe care îl traversăm împreună, însă românii vor profita din plin de oferte şi vor fi mult mai atenţi la cheltuieli, a declarat, vineri, Robert Stoica, business development manager la Mastercard.

„Ediţia aceasta de Black Friday vine cu provocarea contextului macroeconomic pe care îl traversăm împreună şi, cu siguranţă, românii vor profita din plin de oferte. Consumatorii sunt, în această perioadă, mult mai atenţi la cheltuieli, îşi caută cele mai bune variante pentru bugetul lor. Per total, în aceeaşi măsură anticipăm că mulţi vor prefera cumpărăturile online, pentru că sunt o modalitate de plată rapidă, de a verifica preţurile în timp real. Dar în aceeaşi măsură ne uităm şi către retailerii cu magazine fizice care vor atrage cumpărătorii "in store" prin experienţele pe care le oferă aici, incluzând servicii de consiliere "one-to-one" sau extra beneficii sau extra discounturi pe care le vor acorda. Ca şi o concluzie practic a tot ceea ce se întâmplă şi a tot ceea ce facem împreună în această industrie, clienţii se aşteaptă în primul rând să plaseze cu uşurinţă o comandă, să aibă diferite opţiuni de ridicare şi livrare şi diferite opţiuni de plată. Din punctul nostru de vedere, practic, sunt câteva lucruri simple şi clare. Securitatea este în primul rând, apoi comoditatea şi distanţa - să nu fie mai mult de un click sau două, adică interacţiunea să fie foarte, foarte simplă”, a punctat Stoica.

Conform estimărilor Frames, „Black Friday 2022” va genera, în România, încasări de peste 400 milioane de euro, după ce anul trecut, ediţia cu numărul 11 a evenimentului a înregistrat vânzări de aproximativ 350 de milioane de euro.

 

Valoarea medie a coşului de cumpărături



În ceea ce priveşte valoarea medie a coşului de cumpărături, în online, aceasta va trece de nivelul de 500 de lei, faţă de 450 de lei, cât a fost anul trecut, asta şi pe fondul scumpirii produselor, nu neapărat al dorinţei românilor de a cumpăra mai mult.

În România, ziua de „Black Friday 2022” a fost stabilită pentru data de 11 noiembrie, moment în care majoritatea retailerilor au lansat oferte speciale.

Cu toate acestea, există companii, precum Flanco, Orange, Altex şi Media Galaxy, care au dat deja startul reducerilor, pe care le vor oferi timp de mai multe săptămâni, menţionează analiştii Frames. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

DC Media Group Audience

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel