În condițiile pandemiei de COVID 19, în anul 2020, Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti a înregistrat o scădere a numărului de pasageri cu 69,7%, la 4.468.906 pasageri, și a numărului de aterizări și decolări de aeronave cu 53,3%, la 67.696 de mișcări de aeronave, anunță compania.
Din acest total, pe Aeroportul Henri Coandă s-au înregistrat 4.456.577 pasageri, în scădere cu 69,7% față de 2019, respectiv 52.288 de mişcări de aeronave, în scădere cu 57,6% față de anul anterior.
Tot în anul 2020, Aeroportul Internațional București-Băneasa – Aurel Vlaicu a fost tranzitat de 12.329 pasageri (-51,70%), aici fiind operate 15.408 mișcări de aeronave (-28,65 %).
În condițiile în care în primele două luni din 2020 traficul de pasageri a cunoscut o ușoară creștere, de 5.5%, față de 2019, scăderea pe celelalte 10 luni ale aceluiași an (martie – decembrie) a fost de peste 81%, cu un minim de 19.118 pasageri și 1.136 mișcări aeronave în luna aprilie, respectiv un maxim de 426.081 pasageri și 5.218 mișcări de aeronave în luna august, potrivit Mediafax.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News
Șoferii din Italia obligați să-și monteze alcooltest legat la contactul mașinii. Cine sunt cei vizați
Bogdan Bolojan /
07 iul 2025, 21:45
Într-un efort ferm de a combate numărul alarmant de accidente rutiere, guvernul italian condus de Giorgia Meloni a adoptat, la inițiativa vicepremierului și ministrului Infrastructurii Matteo Salvini, o nouă lege care vizează direct șoferii cu antecedente privind consumul de alcool la volan. Actul normativ, emis prin decret pe 2 iulie 2025 și intrat în vigoare de a doua zi, introduce una dintre cele mai riguroase măsuri din Europa împotriva recidiviștilor la volan: obligativitatea montării unui dispozitiv antidemaraj, cunoscut sub numele de alcolock, care permite pornirea mașinii doar după trecerea unui etilotest.