Un turist riscă 2 ani de închisoare. A scris recenzii negative la adresa unui hotel

Nicoleta Baciu / 29 sep 2020, 19:32 Salveaza PDF Comentarii
thailanda
thailanda

Un american riscă o pedeapsă de doi ani de închisoare în Thailanda, după ce a postat review-uri negative la adresa unui hotel în care s-a cazat.

 

Bărbatul a fost acționat în instanță de conducere hotelului, în baza legii dure anti-defăimare din Thailanda. Wesley Barnes lucrează în Thailanda și a postat o serie de review-uri pe mai multe platforme online, acuzând resort-ul de „sclavie modernă".

Resortul Sea View a anunțat că criticile dure aduse de fostul oaspete sunt false și dăunează reputației hotelului. „Proprietarul a depus o plângere în care spune că acuzatul a postat review-uri nedrepte la adresa hotelului pe site-ul TripAdvisor", a comunicat poliția locală agenției AFP.

Incidentul, petrecut la hotelul de pe insula Koh Chang în 2020, a pornit de la o ceartă declanșată după ce Wesley Barnes a vrut să aducă în restaurantul hotelului propria sa sticlă de alcool. Un comunicat al hotelului spune că Barnes „a provocat gălăgie" și a refuzat să plătească o taxă de dop la care restaurantul a renunțat până la urmă, când managerul a intervenit, informează BBC.

Bărbatul, eliberat pe cauțiune după câteva zile în închisoare

 

După ce a părăsit resortul, Wesley Barnes a postat mai multe review-uri negative la adresa hotelului și a fost acționat în instanță. Ulterior, bărbatul a fost reținut și eliberat pe cauțiune după câteva zile în închisoare.

Dacă va fi găsit vinovat de încălcarea legii anti-defăimare, Barnes riscă până la doi ani de închisoare. Hotelul susține că review-urile erau „inventate, recurente și răutăcioase", iar un review de pe Trip Advisor acuza hotelul de „sclavie modernă".

Mai multe persoane și-ar fi anulat rezervările și conducerea hotelului ar fi primit întrebări despre felul în care își tratează angajații, după publicarea review-urilor lui Wesley Barnes. Managementul resortului susține că i-a comunicat lui Barnes că nu va depune plângere dacă se va opri din a scrie noi review-uri „false". „Primirea multor review-uri false într-o perioadă scurtă de timp poate afecta o afacere, în special în această perioadă dificilă", a anunțat resortul.

[citeste si]

Get it on App Store Get it on Google Play


  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

  TOP STIRI CELE MAI


Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

nxt.23
YesMy