Primăria Capitalei informează că autobuzul afectat în această dimineaţă de probleme tehnice la sistemul de încălzire a fost retras imediat din circulaţie şi trimis către service-ul Otokar. Reamintim că astăzi zeci de călători au fost evacuați după ce instalația de încălzire s-a fisurat.
"Autobuzele sunt în termenul de garanţie, care este, în conformitate cu prevederile contractuale, de opt ani de la livrare. În această perioadă, toate verificările şi intervenţiile (manopera, piese de schimb, deplasarea autobuzului la service Otokar) se realizează pe cheltuiala furnizorului. Defecţiunea survenită este una accidentală, cauzată de o fisură la furtunul de alimentare a aerotermei. Pentru a preveni situaţii similare, service-ul Otokar a demarat o acţiune mai amplă, de verificare a acestui aspect la toate autobuzele livrate", informează PMB, prin intermediul unui comunicat.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News
Tagurile articolului:
autobuz firea
otokar
Româncă, revoltată că i s-au cerut bani la toaletă la Bâlea Lac: "Nu este normal"
Bogdan Bolojan /
06 iul 2025, 15:17
O postare publică a unei turiste românce a stârnit valuri de reacții și controverse în mediul online, după ce aceasta a relatat experiența trăită la Cabana Bâlea Lac. Revoltată de faptul că i s-au cerut 3 lei pentru a avea acces la toaletă, fără să fie clientă a restaurantului, femeia a criticat dur lipsa de umanitate a administrației, spunând că este inadmisibil ca nevoile fiziologice să fie condiționate de plată într-un spațiu montan foarte circulat de turiști.