Ambasada României în Spania, ANUNŢ pentru românii din insulele Canare: Consulat ITINERANT pentru asistenţă consulară în zonă

Andreea Cosma / 21 sep 2020, 22:50 Salveaza PDF Comentarii

Ambasada României în Spania a transmis un anunţ pentru românii din zona Insulelor Canare privind acordarea de asistenţă consulară, respectiv acte notariale, înscrieri acte stare civilă, titluri de călătorie şi paşapoarte electronice, etc. Consulatul itinerant va efectua vizite în perioada 17-24 octombrie, iar românii se pot înscrie doar prin programare online.

"CONSULAT ITINERANT ÎN INSULELE CANARE (17-24 octombrie 2020)

O echipă a Secției Consulare a Ambasadei României în Regatul Spaniei se va deplasa în Insulele Tenerife și Gran Canaria, în perioada 17-24 octombrie 2020, pentru a furniza servicii și asistență consulară cetățenilor români aflați în zonă.

PROGRAM:

17, 18, 19, 20 octombrie 2020: Ins. Tenerife

ESCUELA DE SEGURIDAD Y CONVIVENCIA - AULA 7, Calle Beneharo s/n, Las Nieves

Tenerife

 

22, 23, 24 octombrie 2020: Ins. Gran Canaria

CONSULATUL ONORIFIC AL ROMÂNIEI ÎN INSULELE CANARE, Alférez Quintana Suarez, nr. 18, Telde

Las Palmas

 

Vor fi efectuate următoarele SERVICII CONSULARE:

- acte notariale (procuri, declarații, adeverințe consulare, obțineri acte extrajudiciare etc.)

- preluare dosare prima Carte de Identitate pentru minorii care au împlinit vârsta de 14 ani

- înscrieri acte stare civilă

- titluri de călătorie

- pasapoarte electronice.

Se vor respecta cu strictețe condițiile sanitare impuse de autoritățile spaniole, precum: distanța de siguranță, folosirea OBLIGATORIE a măștilor, plată exclusiv cu card bancar.

În contextul situației excepționale generate de pandemia de COVID 19 și date fiind restricțiile impuse de autoritățile spaniole, Consulatul itinerant va funcționa EXCLUSIV pe baza programărilor prealabile.

Cetățenii interesați pot solicita programare EXCLUSIV online la adresa de e-mail madrid.itinerant@mae.ro până miercuri, 7 octombrie 2020, orele 17.00.

Mesajul prin care solicitați programare trebuie să conțină:

- numele și prenumele

- serviciul consular solicitat

- un număr de telefon la care puteți fi contactat

- locația unde vă veți prezenta (Tenerife sau Gran Canaria)

- atașați documentul dvs. de identitate și orice alt document necesar în vederea obținerii serviciului consular dorit (verificați lista pe https://madrid.mae.ro/node/485 )

Fiecare persoană care solicită un serviciu consular urmează să primească pe email confirmarea datei, orei și locului în care are programarea.

NU se vor face programări telefonice!", se arată pe pagina Ambasadei României în Spania.

[citeste si]

Get it on App Store Get it on Google Play


  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

  TOP STIRI CELE MAI


Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

nxt.22
YesMy