De ce în toate dietele de slăbire este permis și chiar indicat să bei cafea: Explicația neașteptată a nutriționiștilor

De ce în toate dietele de slăbire este permis și chiar indicat să bei cafea: Explicația neașteptată a nutriționiștilor
De ce în toate dietele de slăbire este permis și chiar indicat să bei cafea: Explicația neașteptată a nutriționiștilor

Se presupune că este de ajutor pentru a pierde în greutate, dar în practică nu este întotdeauna eficientă. Cafeaua - un aliat sau nu al celor care vor să slăbească? Cu toate acestea, de ce este prezentă în aproape toate dietele? Iată câteva explicații ale nutriționiștilor.

Cei care își doresc să slăbească se confruntă adesea cu recomandări privind băuturile în timpul slăbitului.

Mai devreme sau mai târziu, pentru fiecare consumator de cafea, care vrea să slăbească, se pune întrebarea: ce rol are cafeaua în pierderea în greutate. Părerile diferă: unii cred că o ceașă de cafea stimulează metabolismul și, prin urmare, îi ajută pe cei care vor să slăbească, în timp ce alții spun că consumul de cafea crește pofta de mâncare, ceea ce, în consecință, îngreunează procesul de a scăpa de centimetrii în plus.

Experții recomandă să te concentrezi pe apă și ceai verde pentru a slăbi mai repede.

 

De ce în toate dietele de slăbire este permis și chiar indicat să bei cafea

 

Dar ceaiul nu este singura modalitate de a pierde în greutate într-un mod sănătos.

Puțini oameni își dau seama că o băutură tonică este capabilă să ardă și grăsimile fără a vă pune în pericol sănătatea. Țineți cont, totuși, că, în acest scop, băutura nu trebuie servită cu zahăr și smântână, altfel efectele pozitive se vor pierde.

Într-adevăr, efectul cafelei asupra organismului este ambiguu și, prin urmare, pentru a trage concluzii cu privire la faptul dacă ajută într-un anumit caz să piardă în greutate sau doar împiedică, este numai după ce analizăm situația specifică.

Trei sau patru cești de cafea pe zi sunt suficiente. Uitați de alte băuturi care conțin cofeină.

 

Înainte de antrenament

Slăbirea fără sală de sport nu are efectul dorit: se pierd kilogramele în plus, dar corpul rămâne flasc și fără forme.

În același timp, puterea de ardere a grăsimilor a cafelei se manifestă doar în timpul activității fizice directe. Cu alte cuvinte, cafeaua nu va arde "doar" grăsimile și nu va elimina kilogramele în plus. În plus, chiar și pentru cei care sunt implicați în fitness, cafeaua nu este întotdeauna utilă: dacă o persoană are probleme cardiace, cafeaua băută înainte de antrenament, nu face decât să complice situația, așa că în astfel de cazuri este mai bine să renunțăm la ea.

Cafeaua, pe de altă parte, vă permite să obțineți energia de care aveți nevoie pentru a vă pune în valoare antrenamentul.

 

Diabet

Principalul risc al supraponderalității este acela de a avea mai multe șanse de a face diabet. Dar cafeaua poate reduce riscul cu aproximativ o treime.

Principalul "ingredient activ" din cafea este cafeina, care are numeroase efecte asupra organismului uman. Unul dintre efectele consumului de cofeină este eliberarea de insulină în sânge, ceea ce duce la o deplasare mai rapidă a alimentelor prin tractul digestiv.

S-ar părea că acesta este un lucru bun - organismul scapă rapid de alimente și, prin urmare, nu se îngrașă, dar nu este atât de simplu. Adevărul este că, prin digerarea mai rapidă a alimentelor, organismul va deveni mai repede "flămând". Cu alte cuvinte, consumul regulat de cafea se dovedește a fi dăunător pentru cei care țin dietă - una dintre consecințele consumului regulat de cafea va fi dorința de a lua mese din ce în ce mai dese.

De aceea, experții recomandă includerea băuturii în dieta persoanelor supraponderale și predispuse la diabet.

Explicația neașteptată a nutriționiștilor

 

Sistemul nervos

O persoană este mult mai sensibilă la efectele negative ale stresului în timpul procesului de pierdere în greutate. Stările proaste de spirit te fac adesea să vrei să te răsfeți cu alimente gustoase, dar nutritive.

Mai există și un alt aspect: în felul său, cafeaua ajută persoanele care slăbesc. Are un efect stimulator și ne ajută să fim mai activi și să cheltuim mai multă energie. Așadar, nu este necesar să nu-l mai beți de tot - este mai bine să stabiliți cantitatea potrivită de băut în fiecare zi (1-2 căni înainte de cină).

Cafeaua ajută la prevenirea sentimentului de depresie și la stimularea stării emoționale a oamenilor.

Antioxidanți

Ceaiul verde nu este singura sursă de substanțe benefice: și cafeaua naturală se mândrește cu o compoziție bogată în antioxidanți.

Același lucru este valabil și pentru efectul diuretic al cafelei: după ce a băut o ceașcă de apă, organismul o va reface rapid pe următoarea, și mai mult decât a pierdut. De aceea, fiind la dietă, ar trebui să fiți extrem de atenți cu cafeaua - nu întotdeauna se dovedește a fi benefică.

 

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News


Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt1
YesMy