Cum să adormi într-un minut cu tehnica 4-7-8. Metoda revoluționară cu rezultate incredibile!

Cum să adormi într-un minut cu tehnica 4-7-8. Metoda revoluționară cu rezultate incredibile!
Cum să adormi într-un minut cu tehnica 4-7-8. Metoda revoluționară cu rezultate incredibile!

Este posibil să adormi într-un minut? Cu tehnica 4-7-8, da! Acest lucru a fost confirmat de promotorul ei și de mulți dintre cei care au pus-o deja în practică de mai multe ori.

Este vorba despre efectuarea unui exercițiu de respirație bazat pe o formulă matematică specifică astfel încât organismul să intre într-o stare de relaxare profundă și astfel să obțină somnul în cel mai scurt timp. 

Citește și Este mai bine să vă spălați fața cu apă rece sau caldă? Marea greșeală pe care aproape toți oamenii o fac

Dacă îți trec prea multe griji prin minte, ești foarte nervos și în fiecare noapte îți este mai greu să închizi ochii și să adormi, completează trucurile și remediile naturiste pe care le-ai folosit până acum cu această metodă revoluționară și vezi dacă rezultatele sale sunt la fel de incredibile pe cât se spune. 

 

Care este tehnica 4-7-8?

 

Andrew Weil, director de Medicină Integrativă și profesor la Universitatea din Arizona, a fost promotorul acestei tehnici 4-7-8 care promite să te adoarmă în doar un minut după ce a pus-o în practică. Ceea ce a făcut a fost să aplice o formulă numerică unei tehnici deja folosite de ani de zile pentru a îmbunătăți respirația diafragmatică.

În acest fel, tehnica se concentrează pe corectarea modului în care respirăm atunci când mergem la culcare, astfel încât să putem capta mai bine oxigenul, să umplem cu aer partea inferioară a plămânilor și, prin urmare, să relaxăm mușchii corpului și mintea în același timp.

 

Cum funcționează această metodă

 

Când ne culcăm și suntem nervoși sau stresați, avem tendința de a respira mai repede decât ar trebui. Acest lucru face ca nivelurile de gaze care sunt concentrate în sânge (dioxid de carbon, oxigen etc.) să nu aibă proporțiile adecvate. Și pe asta se bazează tehnica 4-7-8, pe reluarea unei respirații corecte, mai lentă și mai profundă, pentru a readuce acea concentrație de gaze la nivelurile normale. 

Cu aceasta, ritmul cardiac încetinește, corpul se relaxează profund și somnul vine într-o clipă.

 

Cum să faci tehnica 4-7-8 pentru a adormi într-un minut

 

Vrei să încerci această metodă și să vezi singur dacă funcționează? Așadar, pentru a adormi într-un minut cu tehnica 4-7-8, trebuie doar să faci pașii de mai jos.

Așezați vârful limbii în spatele dinților frontali superiori, exact acolo unde începe cerul gurii.

Închideți gura și respirați pe nas timp de aproximativ 4 secunde.

Țineți-vă respirația și țineți aerul în plămâni timp de aproximativ 7 secunde.

Expirați tot aerul din plămâni timp de aproximativ 8 secunde.

Vezi și Trucul genial pentru a curăța tigăile ca să arate ca noi! Cele două ingrediente minune pe care cu siguranță le ai deja în bucătărie!

Simplu ca bună ziua! Cu acești pași simpli, te poți relaxa în pat și adormi mult mai repede.

Promotorul metodei a subliniat că atât procesele de inspirație, cât și cele de expirație ar trebui să fie zgomotoase, așa că evitați să o faceți în tăcere.

 

Eficacitatea sa se îmbunătățește odată cu practica

 

Pentru a adormi rapid cu tehnica 4-7-8, este important ca exercițiul de respirație să fie efectuat conform stabilit de dr. Weil. Ține minte că inițial este normal că este nevoie de mai multă muncă pentru a-ți ține respirația în acea perioadă de timp, dar în timp vei reuși să o faci fără probleme și pe măsură ce vei exersa mai mult, exercițiul va avea un efect mai mare și va da rezultate mai bune.

În orice caz, nu este indicat să o efectuați foarte des, cel mai bine este să o faceți de aproximativ 2 ori pe zi pentru a obține practică și să nu o repetați de mai mult de 4 ori în prima lună. Odată ce stăpâniți exercițiul și v-ați obișnuit cu el, puteți repeta de până la 8 ori.

 

Alte cazuri când poți folosi tehnica 4-7-8

 

Nu numai că este posibil să folosești tehnica 4-7-8 pentru a adormi într-un minut, dar o poți pune în practică și în alte situații cotidiene în care trebuie să te relaxezi, să îți calmezi nervii și să intri într-o stare de liniște.

Încearcă și Amestecă o lingură de ulei de măsline și câteva picături de lămâie. Un truc genial pe care trebuie să-l încerci!

Unele dintre cazurile în care vă poate ajuta sunt: înainte de a vă confrunta cu un interviu de angajare, înainte de a vorbi în public, înainte de a face față unei competiții sportive, când primești vești proaste, când ți-e frică de ceva, când ești foarte supărat, înainte de a te urca într-un avion, dacă zborul te deranjează.

 

Alte trucuri pentru a adormi repede

 

Luați notă de aceste trucuri pentru a adormi rapid, care vă pot ajuta, de asemenea, să vă îmbunătățiți, și foarte mult, momentele de odihnă.

Faceți o baie caldă înainte de a merge la culcare.

Luați o infuzie relaxantă.

Evitați stimuli precum telefonul mobil, televizorul, computerul etc.

Stabiliți un program pentru a merge întotdeauna la culcare la aceeași oră.

Mâncați o cină ușoară și evitați băuturile stimulatoare.

Acest articol este doar informativ, la StiriDiaspora.ro nu avem puterea de a prescrie niciun tratament medical sau de a face niciun tip de diagnostic. Vă invităm să consultați un medic în cazul prezentării oricărui tip de afecțiune sau disconfort.

 

[citeste si]


Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy