Jurnalist uitat de un autocar Flixbus la autogrill în Italia: „Am băut o cafea cu șoferul, apoi m-am dus la baie. El a plecat cu toate lucrurile mele”

Alexandra Curtache |
Data publicării:

Un jurnalist în vârstă de 43 de ani, din Bologna, a avut parte de o experiență traumatizantă în timpul unei călătorii cu autocarul Flixbus. Plecat duminică, 25 mai, spre Roma pentru a acoperi meciul Lazio–Lecce, acesta nu a mai ajuns la destinație după ce a fost... uitat de companie.

„Mă ocup de fotbal, iar acreditarea pentru meci a sosit vineri. Totul a fost pe fugă, așa că am cumpărat rapid un bilet Flixbus pentru cursa de la 12:25 din Bologna, cu sosire la Roma Tiburtina la 17:35”, povestește el conform Fanpage.

Din păcate, lucrurile au luat o întorsătură neașteptată în timpul unei opriri la autogrill-ul Montepulciano Ovest.

 

O pauză de cafea care s-a transformat în coșmar

Potrivit relatării sale, șoferul le-a indicat pasagerilor o pauză de 10 minute.

„Am băut o cafea cu șoferul, apoi m-am dus la baie. I-am spus că mai întârzii câteva minute. Nu mai mult de 3-4”, își amintește Danilo. La ieșirea din toaletă, a văzut autocarul Flixbus îndepărtându-se. Inițial nu i-a venit să creadă că acela era al său.

„Apoi am realizat că nu mai era niciun alt autocar în parcare și că al meu plecase cu tot cu rucsac, laptop, acreditare și echipamentul pentru muncă”.


„Nu am mai ajuns niciodată la Stadio Olimpico”

După plecarea autocarului, jurnalistul a încercat să ajungă la Roma prin alte mijloace, dar a fost imposibil. A reușit doar să trimită o cunoștință să recupereze rucsacul de la autogara Tiburtina.

„Am vorbit cu șoferul prin intermediul cunoștinței și mi-a spus că a numărat pasagerii. I-am răspuns că e clar că a greșit, iar el mi-a spus: ‘Da, s-ar putea, dar eu sunt obligat să plec’”.

Ajutat de directorul autogrill-ului, Danilo a fost dus la cea mai apropiată gară. De acolo, traseul său a devenit unul labirintic: Montepulciano – Chiusi – Florența – Bologna. A ajuns acasă la ora 1 noaptea, epuizat și fără să-și fi făcut meseria.


Flixbus: linie ocupată, chat inexistent și... zero rambursări

Pe lângă paguba profesională, jurnalistul s-a confruntat cu un alt obstacol: imposibilitatea de a contacta compania. „Call center-ul funcționează doar de luni până vineri, de la 9:00 la 17:00. Pe chat nu mi-a răspuns nimeni”, a spus el.

Luni dimineață, a primit în sfârșit un răspuns de la serviciul clienți.

„Fata mi-a confirmat că șoferul a declarat același lucru și mi-a spus că nu am dreptul la rambursare pentru că biletul fusese folosit. Mi-a părut rău să aud că vina îmi aparține, deși nu am fost informat clar asupra plecării”.


„Am cheltuit bani și am pierdut muncă din vina altora”

În zilele următoare, Danilo a fost nevoit să meargă până la Milano pentru a recupera personal rucsacul.

„Cunoștința mea era acolo ca fan și l-a putut aduce. Dar eu a trebuit să-mi iau o zi liberă și să cheltuiesc bani în plus”.

Conștient că astfel de situații nu sunt izolate, jurnalistul și-a exprimat frustrarea față de lipsa de responsabilitate din partea companiei.

„Am văzut multe povești asemănătoare cu a mea pe internet. Cum se poate ca nimeni să nu intervină? Flixbus funcționează după reguli rigide, dar fără empatie”.


Acțiune legală împotriva companiei

Ca urmare a incidentului, Danilo a contactat un avocat și a depus o cerere oficială de despăgubire. Deși nu este optimist cu privire la rezultatul juridic, speră ca povestea sa să servească drept avertisment pentru alți pasageri.

„În toți anii în care am călătorit, n-am pățit niciodată așa ceva. Întârzieri da, dar să fii uitat cu bunurile în autocar... niciodată. A fost o umilință și o lecție despre cât de puțin valorează clientul în ochii unor companii mari”.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

pixel