Site pro - Viktor Orban, taxat de Google

StiriDiaspora Team / 4 apr 2019, 14:45 Salveaza PDF Comentarii

Un site din Ungaria a rămas fără o subvenție pe care intenționa să o ofere Google, în valoare de 50 de mii de euro. Motivul- respectivul site ar fi o platformă de propagandă pro - Viktor Orban.

Site-ul Origoa, din grupul New Wave Media, a rămas fără subvenție după ce mai multe organizații au protestat, printre care și organizația MediaPowerMonitor.

Aceștia susțin că este vorba de „un site susținător fervent al regimului corupt condus de premierul de extremă dreaptă Viktor Orban”.

AFP citeză un analist care atrage atenția asupra subvenționării unor astfel de site-uri,  sconsiderate de propagandă.

[citeste si]

Get it on App Store Get it on Google Play


  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

  TOP STIRI CELE MAI

Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt1
YesMy