Spania. Peste 200 de români, blocați ore în șir în avion: Nu avea CINE să le verifice DOCUMENTELE

Nicoleta Nicolau |
Data publicării:

Peste 200 de pasageri, cei mai mulți români, cu copiii, au fost blocați timp de aproape 9 ore în avion, după ce zborul lor a fost redirecționat din sud, spre un aeroport din nordul insulelor Tenerife din Spania. 

O aeronavă WizzAir, unde peste 200 de pasageri majoritatea români s-au îmbarcat din București cu destinația Tenerife, a încercat zadarnic să aterizeze, de 2 ori, pe aeroportul din sudul insulelor Tenerife, din cauza condițiilor meteo. Ulterior, aeronava  fost redirecționată spre nord, însă aici a intervenit o altă problemă: pe aeroport nu există niciun ofițer de la imigrări care să le verifice documentele.

Într-un final, după aproape 4 ore de tergiversări, avionul a revenit pe aeroportul din sudul insulelor. Pasagerii au stat, în total, aproape 9 ore în aeronavă. Unul dintre pasageri a fost și Claudiu Giurgea, jurnalist Realitatea PLUS, care a povestit pentru postul tv pățania sa.

„Unui pasager i s-a făcut rău, a venit Ambulanța. Erau foarte mulți copii“

 

„Inițial aeronava WizzAir trebuia să aterizeze pe aeroportul de sud al insulelor Tenerife. Au fost 2 încercări eșuate ale pilotului de a aduce aeronava la sol din cauza vântului puternic. Apoi am fost redirecționați către aeroportul din nord, unde vremea era mai bună.

Am aterizat fără probleme, dar problemele au început după aterizare: spaniolii nu aveau niciun ofițer de emigrări de serviciu, motiv pentru care nu ne-au lăsat să coborâm din aeronavă. Ne-au anunțat că în 45 de  minute urma să vină cineva din aeroportul din sd ca să verifice documentele. Nu s-a întâmplat nici asta. După o oră nu a venit nimeni... Nici ofițerul de emigrări nici autobuzele pe care compania ne-a anunțat că ni le pune la dispoziție ca să ne aducă în partea de sud a insulei. După alte zeci de minute de parlamentări s-a luat decizia de a decola iar și a ne aduce pe aeroportul din sud.

Atenție, între cele 2 aeroporturi e o distanța de vreo 70 de kilometri. Între timp, unui pasager i sa făcut rău, s-a solicitat intervenția ambulanței. Am stat deci peste 3 ore în avion fără să putem să coborâm. Mai mult, spaniolii nu au binevoit să ne bage prea mult în seamă, a fost o lipsă de comunicare din partea lor. Ne-au ținut acolo fără posibilitatea să coborâm, fără posibilitatea de distanțare cumva.

Am stat în total în aeronavă aproape 9 ore, dacă ținem cont de ora plecării din București. Marea problemă era că în avion erau foarte mulți copii, eram aproape 200 de persoane.  Da, lucrurile s-au rezolvat, dar cu o întârziere de aproape 4 ore“, a povestit Claudiu Giurgea într-o intervenție telefonică la Realitatea Plus.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

DC Media Group Audience

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel