Scene incredibile în aeroportul Otopeni. 40 de persoane n-au mai avut loc într-un avion care pleca în Italia: "Mâine, poate!"

Echipa Stiri Diaspora |
Data publicării:
Scandal uriaș pe Aeroportul Otopeni: 40 de persoane n-au mai prins loc într-un avion care pleca la Treviso
Scandal uriaș pe Aeroportul Otopeni: 40 de persoane n-au mai prins loc într-un avion care pleca la Treviso

Scene incredibile în Aeroportul Henri Coandă. Nu mai puțin de 40 de persoane au fost lăsate pe din afară și nu au fost îmbarcate într-un avion cu destinația Treviso, Italia.  

O româncă a povestit pe Facebook un episod incredibil petrecut pe Aeroportul Henri Coandă, cu o cursă a companiei WizzAir către Italia. Pentru că s-a decis în ultim moment efectuarea zborului cu o aeronavă mai mică, 40 de persoane n-au mai fost îmbarcate, iar scandalul a fost unul imens. Mai mult, se pare că reprezentanții companiei au avut o atitudine departe de ceea ce s-ar numi profesionalism.

"Buna dimineața!

Aș vrea să vă atenționez cu privire la o situație ce vă poate afecta întreaga vacanță, pe care am întâmpinat-o azi cu Wizz Air. Este prima dată când mi se întâmplă, am mai călătorit cu compania, când nu aveam alte opțiuni și a fost relativ ok.

Azi: 3 pasageri, 1 bagaj cală, ruta OTP – Treviso, fără nici o atenționare prealabilă pe mail/sms, ajungem la ghișeu pt a lăsa bagajul și ni se comunică sec: nu puteți zbura, doar d-na ar putea (adică eu, care aveam bagaj cală), ceilalți nu, mergeți să vă reprogramați în altă zi.

What? De ce? Nu am fost anunțați!

Răspuns: vă anunț eu acum.

La alt ghișeu: mâine poate dacă vă găsim loc, sau pe un aeroport alăturat, Roma (Roma vs Treviso).

Am refuzat și am cerut o explicație, mi s-a zis să ma duc la reprezentanții Wizz Air, la sediul din Budapesta (da, chiar așa) să rezolve ei", scrie femeia pe grupul de Facebook "Vacanțe do it yourself".

"Mi-a spus că sunt impertinentă și nesimțită"

 

Pasagera povestește cum a fost tratată de angajații companiei.

"Înapoi la ghișeu: o femeie (nu pot spune doamnă uneia cu limbaj și atitudine de pe centură) ne-a vorbit într-un mod inadmisibil, a refuzat să spună cum se numește (”ce vă interesează?!”) deși trebuia să aibă un ecuson pt identificare (logic că voiam să o reclam). Mi-a spus că sunt impertinentă, nesimțită, mamei că e surdă că n-a priceput ce zice ea, și că-i recomandă un doctor, că ea nu trebuie să ne explice cum se face selecția în avion (s-a schimbat aeronava cu una mai mică), că și așa nu pricepem și n-are rost.

A văzut că nu renunț și că îmi cunosc drepturile și a printat niște bilete pe care mi le a fluturat, mi le a arătat și a zis: ”vezi cum arată? Nu am de gând să ți le dau pt că ești o nesimțită” (și chiar nu-i zisesem nimic jignitor, am spus că vreau locul plătit în avion, nu doresc amânare, și că pierd cazare/mașină în valoare de 2500 euro, iar dacă Wizz îmi anulează nejustificat accesul să îmi plătească paguba). 

Într-un final ne-a dat biletele și a ținut să precizeze că a făcut asta prin nemărginita ei bunăvoință, deși nu meritam", mai scrie femeia.

40 de persoane nu au fost îmbarcate în avionul care pleca în Italia

 

Turista mai povestește că avionul a plecat cu o întârziere de cel puțin o oră, din cauza scandalului care s-a creat la poarta de îmbarcare. Aproximativ 40 de pasageri nu au fost primiți în avion.

"La poarta de îmbarcare: mulți pasageri care aveau doar bagaj de cabină au ajuns efectiv la poartă (deci la security au putut trece cu biletul lor valid de altfel, au stat 2 ore prin aeroport) și li s-a refuzat accesul în avion.

În avion: pasageri cu același loc alocat de 2 ori.

Ce vreau să spun este că din punctul meu de vedere faptul că am avut bagaj de cală a ajutat și vă sfătuiesc să nu vă lăsați impresionați de limbajul de cartier sau de încercarea lor de a vă anula nejustificat biletul, să vă susțineti punctul de vedere și să vă cereți drepturile.

Va scriu din avion, pe jumătate îmbarcată, pt că probabil la poarta de îmbarcare e scandal. Întârziere deja de 30 min. Sper sa nu fie și alte pb și să putem ajunge la destinație.

Ați mai pățit asa ceva? Învățăm din experiența asta, însa uneori nu avem altă opțiune decât low cost pe anumite rute. Am călătorit și în Asia cu low cost de care nu auzisem și a fost foarte civilizat. Pentru o întârziere de 15 minute și-au cerut scuze de la fiecare pasager + o plecăciune.

Zboruri plăcute să aveți, fără incidente!

UPDATE: 1 oră întârziere și se pare că scandal la îmbarcare, era de așteptat, ~40 persoane nu au fost îmbarcate. Unii erau în grup și am plecat doar o parte. De neiertat… să lași persoanele să treacă de security, să aștepte în aeroport 2 ore… și la îmbarcare să le refuzi zborul.. că nu mai sunt locuri", conchide românca. 

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

DC Media Group Audience

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt1
YesMy - smt4.3.1
pixel