Scandal într-o cafenea: Femeie revoltată după ce un chelner i-a insultat copiii pe bonul fiscal

Alexandra Curtache |
Data publicării:
Scandal într-o cafenea: Femeie revoltată după ce un chelner i-a insultat copiii pe bonul fiscal / Foto: Unsplash
Scandal într-o cafenea: Femeie revoltată după ce un chelner i-a insultat copiii pe bonul fiscal / Foto: Unsplash

O femeie din Noua Zeelandă a trăit o experiență de neimaginat într-o cafenea din Christchurch. Clienta a rămas fără cuvinte atunci când chelnerul care i-a luat comanda a ales să îi lase o insultă pe bonul fiscal.

 

 

Femeia era împreună cu copiii ei mici, alături de care intenționa să servească micul dejun. Comanda, care includea ouă prăjite, o omletă și pâine prăjită, a devenit ulterior subiect de dispută când familia a primit nota de plată în valoare de 64,50 dolari.

Cu surprindere și dezamăgire, femeia a observat că, în loc să găsească numărul mesei pe chitanță, angajatul cafenelei a ales să descrie masa ca fiind „masa cu cei doi copii teribiliști”. 

 

Un chelner a jignit doi copii pe bonul fiscal

 

Indignată, Kimberly a postat imediat pe Facebook o fotografie cu bonul fiscal, atrăgând atenția prietenilor și ulterior, presei. În postare, ea a cerut cafenelei să-și instruiască personalul în privința comportamentului și a taxării intenționate.

"Venim aproape în fiecare weekend, iar copiii mei sunt doar prietenoși și vorbăreți, în plus nu am lăsat niciodată mizerie. Nu au fost niciodată o teroare, nu au avut niciodată o criză, nu au cauzat niciodată probleme", a declarat mama în postarea sa.

Familia a decis să părăsească cafeneaua înainte de a primi comanda și a criticat dur localul pentru comportamentul "nerespectuos". Ea a dezvăluit că a arătat bonul fiscal unuia dintre angajați, iar acesta nu a prezentat nicio scuză sau explicație.

 

Conducerea localului s-a revanșat față de familie

 

Managerul de la Coffee Supreme Food and Beverage, Tim Norris, a prezentat scuze publice și a recunoscut că incidentul a fost "total sub standardele lor". El a subliniat că atitudinea angajatului nu este acceptată în cadrul companiei și a asigurat că vor fi luate măsuri pentru a preveni astfel de situații în viitor.

Managerul s-a deplasat de la sediul central special pentru a se întâlni personal cu familia și a-și cere scuze în mod direct. Potrivit surselor, angajatul vinovat s-a arătat „plin de remușcări".

Într-un comunicat postat pe Facebook, franciza a recunoscut greșeala și a cerut scuze publice, menționând că au jignit o familie tânără care încerca să se bucure de un moment frumos împreună. Au subliniat că înțeleg dificultățile de a fi părinte și au invitat părinții cu copiii mici la o cafea și o gustare.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

DC Media Group Audience

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel