Postul Euronews a fost INTERZIS într-o țară europeană

Bogdan Bolojan / 12 apr 2021, 12:12 Salveaza PDF Comentarii

Belarus a pus capăt luni transmisiei pe teritoriul său a semnalului postului de televiziune de ştiri Euronews, a comunicat pe pagina sa de internet Ministerul Informaţiei din fosta republică sovietică, transmite EFE.

"În data de 12 aprilie 2021 Ministerul Informaţiei a exclus canalul de televiziune străin Euronews din lista presei de informaţii străine a căror difuzare este autorizată în Belarus", se menţionează în nota de presă a ministerului.

Decizia a fost adoptată oficial după ce "a expirat termenul pentru autorizare" care îi fusese acordat Euronews.

Euronews înlocuit în Belarus de postul rus POBEDA



În acelaşi timp, Ministerul Informaţiei a anunţat difuzarea, începând de luni, a emisiunilor postului rus POBEDA (Victoria), dedicate Marelui Război pentru Patrie, aşa cum este numită în spaţiul postsovietic perioada între atacul Germaniei naziste împotriva Uniunii Sovietice (iunie 1941) şi capitularea Germaniei (mai 1945).

Canalul rus, creat anul trecut pentru a marca împlinirea a 75 de ani de la încheierea celui de-al Doilea Război Mondial, difuzează filme clasice ale cinematografului rus de război, documentare, mărturii ale veteranilor, precum şi interviuri cu experţi şi istorici.

"Avem încredere că acest nou canal de orientare patriotico-militară va avea un ecou demn în sufletul şi inimile telespectatorilor noştri şi, în special, în rândul veteranilor Marelui Război pentru Patrie", potrivit Ministerului Informaţiei din Belarus.

[citeste si]


Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy