Pană de curent în Gara de Nord din București. Zeci de călătorii au rămas în beznă

Nicoleta Baciu / 22 dec 2021, 20:36 Salveaza PDF Comentarii
Pană de curent în Gara de Nord din București. Zeci de călătorii au rămas în beznă
Pană de curent în Gara de Nord din București. Zeci de călătorii au rămas în beznă

Două întreruperi de curent succesive s-au produs, miercuri seară, în Gara de Nord din București. Sălile de așteptare și călătorii au rămas în beznă totală.

Trenurile au întârziere, iar călătorii s-au revoltat. Din cauza penei de curent, nu funcționează tabelele electronice de plecări/sosiri din Gara de Nord, așa că oamenii au format cozi mari la Biroul de Informații, pentru a afla despre situația trenurilor aflate în circulație.

Nici casele de bilete nu au fost funcționale pe perioada întreruperii energiei electrice, fapt care a întins la maximum nervii călătorilor.

Ultima pană de curent majoră în Gara de Nord a avut loc în august 2020. Atunci a fost afectată atât Gara de Nord cât și sediul Ministerului Transporturilor.  Pana de curent a provocat la acel moment disfuncționalități și în circulația tramvaielor și troleibuzelor Societății de Transport București.

Au fost probleme și la Metrorex din cauza penei de curent. Iluminatul normal din stații s-a oprit, dar a pornit automat cel de siguranță, transmite Antena3.ro.

Compania de stat Transelectrica a anunțat la acel moment că pana majoră de curent care afectase Gara de Nord, circulația tramvaielor, troleibuzelor și a trenurilor de metrou, a fost cauzată de un „incident” în cadrul unor lucrări de retehnologizare.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News


Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

18 mai 2022, 18:15 in Știri
Cutremur în România
Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt1
YesMy