DSP cere scuze public familiei pacientului decedat de COVID-19, sunată din greşeală

Liviu Ludovic / 12 noi 2020, 12:57 Salveaza PDF Comentarii

Direcţia de Sănătate Publică (DSP) a anunţat, joi, că îşi cere scuze public faţă de familia unui sibian decedat de COVID-19, pe care, din greşeală, un angajat al DSP a sunat-o miercuri, după ce a murit bolnavul, să întrebe cum se simte acesta.

"În cadrul Direcţiei de Sănătate Publică a judeţului Sibiu există un grup de persoane care monitorizează periodic starea de sănătate a pacienţilor confirmaţi cu SARS-CoV-2. Dintr-o regretabilă eroare, în momentul efectuării apelului, reprezentantul DSP Sibiu nu a avut acces la baza de date a cazurilor confirmate cu COVID-19, soldate cu deces. Regretăm situaţia neplăcută creată şi ne cerem public scuze faţă de de familia îndurerată. Ne vom strădui ca aceste greşeli să nu se mai repete în viitor", a declarat purtătorul de cuvânt al DSP Sibiu, Krisztina Gaal, potrivit Agerpres.

DSP se confruntă cu un volum tot mai mare de anchete epidemiologice şi date pe care trebuie să le prelucreze, în condiţiile în care judeţul Sibiu are cea mai mare rată de infectare din România, de peste 7 la mia de locuitori, potrivit datelor oficiale de miercuri.

DSP a sunat fiul unui bărbat mort de COVID-19 să îl întrebe cum se simte tatăl

Un bărbat din Sibiu și-a pierdut tatăl infectat cu SARS-CoV-2, iar a doua zi după înmormântare a fost sunat de DSP Sibiu și întrebat care este starea de sănătate a părintelui, în condițiile în care tot DSP a avizat ieșirea din carantină a mamei, pentru a-și conduce pe ultimul drum soțul. 

Vezi aici detalii: GAFĂ incredibilă la Sibiu: DSP a sunat fiul unui bărbat mort de COVID-19 să îl întrebe cum se simte tatăl

[citeste si]

Get it on App Store Get it on Google Play


  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

  TOP STIRI CELE MAI


Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

nxt.23
YesMy