B1 TV, REACŢIE după demiterea Sorinei Matei: "A omis să scrie acest lucru! ”Dă bine” ca motiv de victimizare"

Andreea Cosma / 3 mai 2020, 16:06 Salveaza PDF Comentarii

Postul B1 TV a reacţionat după ce jurnalista Sorina Matei, dată afară de la postul de televiziune, a transmis câteva acuzaţii la adresa conducerii instituţiei.

"Urmare a declarației făcută de Sorina Matei pe pagina sa de Facebook, aducem urmatoarele precizări:

1. Am ales să întrerupem la sfârșitul lunii aprilie contractul pe baza căruia Sorina Matei realiza emisiuni pe B1 TV. Nicio legătură cu Ziua Presei, deși ”dă bine” ca motiv de victimizare. Nu a fost vorba de nicio notificare prealabilă întrucât așa au dorit părțile, de comun acord, de la începutul colaborării, lucru omis în postarea Sorinei Matei.

2. Îi reamintim Sorinei Matei că și data trecută când a încetat să mai realizeze emisiuni la B1 TV a invocat aceleași motive de presupusă cenzură. Asta n-a împiedicat-o să revină la B1 TV și să facă în continuare emisiuni așa cum și-a dorit.

3. Accesarea programului IMM Invest se face pe baza unor criterii clare de calificare, laudele aduse Guvernului nefiind printre acestea. În plus, relația directă este cu băncile care acordă credite și nu cu Guvernul. Ne scapă legătura care ar putea exista între accesarea acestui program și relația contractuală a unui post de televiziune cu un realizator de emisiuni.

4. Nu în ultimul rând, apreciem când o prestigioasă agenție de presă, Sputnik, laudă un fost realizator de programe de la B1 TV. Ne scutește de alte comentarii", se arată în punctul de vedere transmis de postul de televiziune.

 

Postarea Sorinei Matei

 

Pe 3 mai, Sorina Matei a scris o postare pe pagina sa de Facebook în care spune că a fost dată afară de la B1 TV.

"De Ziua Mondială a Libertăţii Presei cu care se împăunează fals Guvernul Orban, vă anunţ eu, că ei se feresc:

Televiziunea B1 tv a reziliat marţi contactul meu şi al lui Andrei Bădin, fără nicio notificare şi/sau discuţie prealabile.

(...) 

Luni, înainte de aplicare, emisiunile noastre existau, marţi – după aplicare n-au mai existat.

Totul a fost comunicat marţi seară, după aplicare la IMM invest, şi miercuri, prin email/trimis document şi printr-un cerber al patronatului, fără ca patronatul să-şi asume sau să comunice transparent decizia, în cazul subsemnatei. De altfel, şi decizia este semnată prin împuternicit.

(...)

Cam atât despre libertate de exprimare, puterea adevărului, presa – câine de pază al democraţiei, watchdogul puterii, following the money, focusing on abuse of power, great business stories, watchdog in the corridors of power. Because this is investigative journalism", a scris jurnalista, pe pagina sa de Facebook.

[citeste si]

Get it on App Store Get it on Google Play


  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

  TOP STIRI CELE MAI

Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy