Trei tineri au luat masa la restaurantul „Sushi Duomila” din Ascoli pentru o sumă de 149,50 euro, însă au părăsit localul fără să achite nota. Proprietarul, indignat, a postat pe rețelele sociale fotografii cu tinerii, fețele lor fiind acoperite și cu chitanța mesei, cerând public respect și responsabilitate din partea celor care au consumat fără plată.
Apelul devine viral
Mesajul postat de restaurant a devenit viral în doar câteva ore și a avut un efect imediat. „În fiecare zi punem pasiune, dedicare, angajament și, mai presus de toate, sacrificiu în munca noastră”, a scris proprietarul, conform Il Messaggero.
„Obiectivul nostru a fost întotdeauna să garantăm clienților o experiență unică și elegantă, cufundată în tradiția noastră de fuziune. De ce a fost făcut acest gest extrem de nepotrivit? Care este rostul de a consuma și cheltui aproape 150 de euro și apoi să nu plătești? Avem camere de supraveghere care au înregistrat totul. Acum cerem respect pentru noi și pentru personalul nostru.”
Managerii au subliniat că incidentul nu este izolat: de la deschiderea restaurantului, astfel de situații s-au mai produs, însă niciuna nu a avut ecoul viral al acestei postări.
Întoarcerea neașteptată
Câteva ore mai târziu, scena s-a schimbat complet. Unul dintre cei trei tineri s-a întors la restaurant pentru a plăti nota integrală și a-și cere scuze pentru gestul lor. Proprietarul a publicat ulterior o postare cu ton pozitiv, explicând că astfel de lecții ajută oamenii să înțeleagă greșelile și să le repare. „Cei trei tineri s-au întors și au plătit nota de plată, cerându-și scuze pentru ceea ce s-a întâmplat. Cu o strângere de mână și un zâmbet, suntem siguri că au înțeles greșeala și au reparat-o imediat. Le acordăm tot respectul nostru”, a scris acesta.
Lecția de respect și responsabilitate
Proprietarul a adăugat și o notă amuzantă pentru a încheia povestea într-un mod cald și prietenos: „Așteptăm cu nerăbdare să îi întâmpinăm din nou la următoarea cină și, poate, îi vom lăsa să plătească la masă. Glumă la o parte, ne bucurăm să împărtășim cu voi un final fericit, sincer și plin de înțelegere.”
Incidentul a fost preluat de mai multe pagini locale și a stârnit discuții despre responsabilitate și respect pentru munca celor din HoReCa. Finalul pozitiv, cu plata notei și scuzele tinerilor, a transformat o situație tensionată într-un exemplu de corectitudine și comunicare eficientă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

